(extraido de AbordaxeRevista)
Nada de estranhar, já sabiamos que a CIG como sindicato nom tem reparo algum em afiliar torturadores, seguretas e polícias das diferentes laias, todo por un voto, todo por un delegado, todo polas quantiosas comisións que recebem do governo do estado que tanto dim criticar, mas com o que colabouram no que se precise.De hipocritas está o mundo laboral cheio como o esta de corruptos o mundo dos representantes políticos de qualquer cor.
Soubemos por um siareiro deste blogue, que nestes dias e na web do seu jornal digital “Avatar” publicou a convocatória dum protesto diante do Centro Penitenciário de Pereiro de Aguiar para reclamar umhas Instituiçons Penitenciárias públicas e com o pessoal necessário. Supopnho que o de necessário vai na mesma medida que reclama o sindicato fascista ACAIP que sempre que opina é para se queixar de que os torturadores som poucos. De feito o texto da convocatória remata com um rotundo: “sem trabalhadores/as nom se podem desenvolver os preceitos constitucionais nem garantir a qustódia dos internos/as. Isto afectará ainda mais á seguridade dos empregados/as públicos/as penitenciários/as”. Ou seja, ò igual que òs fascistas da ACAIP só lhes preocupa a seguridade dos seus torturadores.
Esta concentraçom promovida nom só pola CIG, senom também por ELA, CCOO, UGT e CSIF, tivo lugar na entrada desta prisión ourensá este mércores passado dia 26 ás 11.00 horas, mas nem na web da CIG nem nengum falsimedio da-se conta do sucesso. (Igual nom foi ninguém).
Agora esperamos que a mesma CIG, convoque um outro dia umha concentraqçom para pedir que os seguratas (da CIG) poidam formar parte dos corpos repressivos dos cñarceres. Cai de caixom!!.
Tancredo Tantonto para Abordaxe
Ningún comentario:
Publicar un comentario